פרסום ממומן בפייסבוק - למתחילים ולמתקדמים

מעניין אתכם? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

    או התקשרו ל- 03-5174999

    3 דברים עובדתיים שחשוב שתדעו על פרסום בפייסבוק

    4.4 מיליארד!
    אנשים משתמשים באינטרנט מתוך 7.5 מיליארד אנשים בעולם!
    6.6 מליון!
    משתמשים רשומים בישראל בלבד!
    2.9 מליארד!
    משתמשים בפייסבוק נכון לפברואר 2022 ברחבי העולם!

    מספר מילים על הרגלי הגלישה שלנו בפייסבוק

    מתוך 4.9 מיליון ישראליים הרשומים בפייסבוק, קרוב ל-4 מיליון מתוכם, עושים שימוש יומיומי בפייסבוק, כאשר היקף שעות הגלישה היומי שלהם עומד בממוצע על 4 שעות ביום!
    על פי מחקרי גלישה הנערכים בקרב גולשים ישראליים עולה כי סופי השבוע מהווים את הזמן המועדף על הישראליים לגלישה בפייסבוק וזאת בעיקר בשעות הערב של חמישי ולאורך כל שעות היממה בימי שישי, כאשר גם בשבתות עולה היקף החברים הרשומים אונליין.
    במהלך השבוע, הגולש הישראלי הממוצע מקדיש בין שעתיים לשלוש שעות יומיות בעיקר בשעות אחר הצהריים עד שעות הערב המאוחרות.
    חשוב לנו שתדעו: אנחנו בחברת eMojo, מעמידים לרשותכם מחלקת סושיאל מדיה המתמחה בניהול מהלכי פרסום ממומן בפייסבוק וזאת לצד ניהול שוטף של דף הפייסבוק העסקי. שירותים אלו מבוססים בין היתר על ממצאי מחקרים שונים בכל הנוגע להרגלי הגלישה של כולנו בפייסבוק, וזאת לצד ההיכרות המעמיקה שלנו עם כלי העזר של מערכת פרסום בפייסבוק.

    פרסום בפייסבוק –
    כל מה שבאמת חשוב לדעת

    פרסום בפייסבוק יכול להתאים לכל סוגי העסקים ונותני השירותים וכל זאת ללא כל קשר להיקף פעילותם העסקית.
    האפשרות הבסיסית ביותר לצרכי פרסום ממומן בפייסבוק עומדת לרשות כל אחד ואחת מביניכם באמצעות הדף העסקי שהוא למעשה דף פרופיל עסקי בפסייבוק אותו ניתן לנהל באופן דינמי בכוחות עצמכם.
    חלופה מקצועית ומתקדמת יותר לצרכי פרסום בפייסבוק, מתאפשרת באמצעות פיצ'רים שונים אותם מספקת פסייבוק לסקטור העסקי. פיצ'רים אלו כוללים בין היתר מערכת לקמפיינים ממומנים בפייסבוק המאפשרת יצירת מודעות פרסום. מערכת הפרסום של פייסבוק, בדומה לזו של גוגל, מאפשרת לכם להסתייע במגוון רחב של כלי עזר באמצעותם תוכלו בין היתר לפלח את קהלי היעד הרלוונטיים לכם, לתזמן את מועד הצגת המודעות ואפשרויות נוספות.

    מתחילים? הנה 22 טיפים
    שיסייעו לכם להתניע את הפרסום!

    פרסום בפייסבוק אפשרי כמעט לכל אחד שמבין את הרשת ומשתמש בה, וההסברים על האופן שבו ניתן לפרסם בפייסבוק פשוטים וברורים. עם זאת, משתלם לדעת מספר טיפים שיעזרו לכם להתחיל:

    • 1. בניית דף עסקי ממותג

      לפני שמשיקים קמפיין פרססום ממומן בפייסבוק, חשוב מאוד לבנות דף פייסבוק עסקי ולמתג אותו כראוי. אף על פי שכל דפי הפייסבוק זהים זה לזה במבנה, אפשר למתג כל דף עם האפיון הייחודי של המותג שלכם – תמונת רקע, פלטת צבעים מעניינת, סרטוני וידאו ועוד. חשוב לבנות את הדף באופן שיתאים ללתהליך פרסום בפייסבוק, באופן שימשוך את הגולשים ובאופן שיהיה פשוט וברור לכל גולש.
    • 2. הקפידו על העיצוב

      אתם רוצים שהמסר העסקי שלכם יעבור באופן הטוב ביותר – בין אם מדובר במוצר שאתם משווקים, שירות שאתם נותנים או כל ערך מוסף אחר: הקפידו על עיצוב מתקדם ודאגו להתאים אותו ל”רוח” העיצובית של אתר האינטרנט שלכם. העיצוב הזה עתיד ללוות אתכם גם בסגנון המודעות הפרסומיות שתבחרו, ולכן חשוב לבחור בעיצוב המושך את העין מחד ומעביר מסר שיווקי ברור מאידך.
    • 3. העלו סרטונים לדף

      העלאת סרטונים לדף הפייסבוק העסקי שלכם מגדילה את החשיפה של הגולשים לדף ויוצרת הרבה יותר עניין מאשר פוסטים רגילים. השקיעו בסרטון מקצועי, מעניין ומקורי ככל שניתן, ואל תשכחו להעלות את הסרטון לדף כקובץ ולא לעשות שימוש באתרים כמו YOUTUBE או VIMEO – שעלולים להוריד את אחוזי החשיפה שלכם.
    • 4. העלו תמונות, והרבה!

      בדומה לסרטונים, גם העלאת תמונות יכולה לעזור לפרסום הדף העסקי בפייסבוק, משום שהגולשים בימינו נמשכים יותר לאלמנט ויזואלי מאשר לאלמנט טקסטואלי. ככל שהתמונה תהיה פחות שיווקית ויותר תעביר חוויה או רגע אנושי, תקבלו יותר לייקים ואף שיתופים וכך תושג חשיפה יותר גדולה.
    • 5. תייגו אנשים – הפייסבוק יודה לכם…

      תיוג אנשים הוא אחד הדברים הכי חשוב ומתגמלים ככל שמדובר בקמפיין שיווק בפייסבוק. כשאתם מתייגים, התיוג חושף את הדף שלכם לחברים של המתויג ויוצר התעניינות אוטומטית. לכן, אם יש מישהו שהשתמש בשירות שלכם או רכש את המוצר שלכם והיה מרוצה מכם – אל תהססו ואל תתביישו. צלמו אותו, בקשו ממנו רשות להעלות את התמונה לדף וכמובן – אל תשכחו לתייגפרסום בפייסבוק ותיוג חברים
    • 6. העדיפו פוסטים עם נגיעה אישית

      מה שמיוחד בפרסום בפייסבוק לעומת ערוצי שיווק אחרים במדיה ובאינטרנט הוא העובדה שפייסבוק נתפס כרשת שיש בה פרופילים של אנשים אמתיים ואמינים. לכן, קל הרבה יותר לזהות פוסטים או מודעות שיווקיות בפייסבוק מאשר ב-Google. מהסיבה הזו מומלץ לעשות שימוש במידע אמיתי ואישי כאשר בונים קמפיין פרסום בפייסבוק, ולא לחטוא בקלישאות שיווקיות. אלמנט זה יכול ליצור את ההבדל בין קמפיין פייסבוק מוצלח לקמפיין גרוע שלא יניב לכם תוצאות.
    • 7. תזמנו את הפוסטים

      על מנת להפוך את העמודים העסקיים שלכם בפייסבוק ליעילים יותר עבורכם, אנו ממליצים לכם לתזמן את הופעת הפוסטים אותם אתם מעלים בהתאם לזמן הימצאותו של קהל היעד אליו אתם מכוונים. כמו כן, מומלץ לתזמן את הפוסטים לפרק הזמן בו תוכלו להגיב במיידי על התגובות השונות אותן תקבלו על הפוסט.
    • 8. עודדו את הקהל להגיב לפעילותכם

      רשת הפייסבוק, יותר מכל אמצעי מדיה אחר, מאפשרת לכם לייצר אינטראקציה בלתי אמצעית עם קהלי המטרה הרלוונטיים לכם.
      לכן אנו ממליצים לעשות כל מה שניתן על מנת לעודד את קהלי היעד הנחשפים לפעילותכם בפייסבוק להגיב. יצירת אינטראקציה עם הגולשים המבקרים בעמוד העסקי שלכם, תאפשר גם לכם לפעול בדרכים שונות לשיפור השירות ואף תבסס את מעמדכם בעיני הגולשים כגוף עסקי הקשוב לצרכיו של הלקוח.
      שווה להתאמץ בשביל זה!בעל עסק רוצה להבין מה זה סוכנות דיגיטל ? לחץ כאןפרסום ממומן בפייסבוק מעודד קהלים
    • 9. הגדלת קהל יעד על פי פילוח

      כדי להריץ קמפיין מקצועי של שיווק בפייסבוק יש לא רק להגדיר מהו קהל היעד, אלא גם לנסות להגדיל אותו – ולא רק בכלים שרשת פייסבוק מאפשרת. למעשה, יש לגרום להגדלת קהל היעד גם על ידי פניה לחברים של חברים וגם למי שכבר נחשף לשירותים כלשהם הדומים לשירות שאתם מוכרים או משיקים לתחום הפעילות של העסק שלכם. הגדלת קהל היעד על פי פילוח זה תתבצע בצורה ניכרת ותוכל להגדיל את הרווחים מקמפיין הפרסום.
    • 10. שימוש במודעות פייסבוק

      מערכת מודעות פייסבוק היא מערכת פרסום שדומה לרשת המדיה של Google ואף נחשבת ליותר גדולה ממנה. למערכת מודעות פייסבוק יש יתרונות רבים והיא מסוגלת לנתח את מגוון הגולשים בצורה יעילה יותר ולהתאים קהל יעד טוב יותר. כמו כן, מדובר במערכת זולה יחסית וגם הרבה יותר פשוטה לתפעול מאשר רשת המדיה של Google.
    • 11. בניית מודעה בצורה נכונה

      כדי לבנות קמפיין מוצלח בפייסבוק יש להשקיע במודעות בפייסבוק ובמבנה שלהן, הכולל 4 מרכיבים עיקריים: הכותרת, גוף המודעה, התמונה והקישור. חשוב לבנות את המודעה בצורה שגם תמשוך את קהל היעד הרלוונטי, גם תיצור קישור למידע הנכון והטוב ביותר וגם תעשה שימוש בתמונה שמספקת אינפורמציה ותופסת את העין.
    • 12. העלו מספר אופציות רעיוניות לאותה מודעה

      על מנת לבחון את האפקטיביות של מהלכי הפרסום השונים שלכם בפייסבוק, אנו ממליצים לכם לייצר סדרת מודעות לאותו רעיון שיווקי אותו אתם מנסים לקדם ובכך לבדוק איזה נוסח של מודעה עובד לכם טוב יותר.
    • 13. בחירת תמונה מושכת למודעה

      התמונה בה תבחרו למודעת הפרסום בפייסבוק תשפיע בצורה ניכרת על כמות הקליקים לה תזכו ולכן אנו ממליצים לכם להשקיע מחשבה יתרה בכל הנוגע לבחירת התמונה.
      בשלב הראשון, הימנעו באופן מוחלט מבחירת תמונות לא איכותיות. כמו כן, הקפידו לבחור תמונה “המספרת סיפור” הקשור בצורה ישירה או עקיפה לסוג המוצר/שירות אותו אתם משווקים. כמו כן, הקפידו לשלב מסר טקסטואלי על גבי התמונה בגודל של עד 20% מגודל התמונה (טקסט בשטח גדול יותר יפגע בחשיפת המודעה).חשיבות התמונה כאשר מפרסמים בפייסבוק
    • 14. התאמת המודעות ליתר הקמפיין

      ישנה חשיבות רבה ליצירת אחידות בקמפיין השיווק באינטרנט, מכיוון שהמודעות שיתפרסמו ב-Google או בפייסבוק יובילו בסופו של דבר לדף נחיתה או לאתר של הלקוח. חשוב שתהיה אחידות בשפה ובסגנון של התוכן ושל המודעות, הן על מנת למנוע בלבול והן על מנת ליצור רצף אפקטיבי שיוביל את הגולש בסופו של דבר להביע התעניינות ולהשאיר פרטים.
    • 15. ניסוחים שונים לכל קהל יעד

      מערכת מודעות פרסום פייסבוק מאפשרת לשנות את הניסוחים על פי קהלי יעד שונים. לדוגמה, במקום לבנות ניסוח מודעה שיותאם לכל המגדרים, המערכת תאפשר לכם לבנות ניסוח לכל מגדר בנפרד ועל ידי כך ליצור רושם אישי יותר. כמו כן, מתאפשר ההבדל בניסוחים בין הצגת המודעות במחשבים לבין הצגת המודעות בסמארטפונים. דבר זה רלוונטי מאוד להצלחה של קמפיין שיווק, מאחר שהגלישה היא שונה באופייה אם עושים זאת ממחשב או מסמארטפון, ולכן כדאי להתאים באותו אופן את ניסוח המודעה.
    • 16. להשאיר את הגולשים בדף או להוציא אותם החוצה?

      קמפיין שיווק בפייסבוק יוכל ליצור טראפיק כלפי חוץ, אל דף הנחיתה או אל האתר שלכם, ויכול גם להשאיר את הגולשים בפייסבוק. הבחירה תלויה למעשה במטרות של הקמפיין, שיכולות להיות יצירת מעורבות בדף הפייסבוק עצמו כמו שיתופים, תגובות ולייקים – או יצירת כמה שיותר לידים באמצעות דף הנחיתה או הפנייה לדף יצירת קשר.
    • 17. בחירת סוג מודעה נכון

      מערכת הפרסום של פייסבוק מציעה פרסום של מודעות קידום ממומן של הדף או קידום של פוסטים. מודעות פייסבוק הן הדרך הכי זולה ויעילה לנהל קמפיין פרסום והדרך הטובה ביותר שמתאפשרת כדי למקד קהל יעד. עם זאת יכול להיות שתמצאו שקידום של פוסטים או של דף העסק מועיל יותר.
    • 18. מודעות חשיפה או מודעות מעורבות – מה עדיף?

      הבחירה בין פרסום מודעות חשיפה לבין פרסום מודעות מעורבות, חייבת להיעשות בהתאם לסוג העסק, המוצר/שירות אותו אתם משווקים ואפילו נוסח ומטרת המודעה עצמה.
      ברוב המקרים, מומלץ לבדוק את שתי האופציות במקביל ולאחר פרק זמן של מספר ימים לבחון ולהשוות בין ביצועי מודעות החשיפה לבין ביצועי מודעות המעורבות.
    • 19. פילוח משודרג של קהל היעד

      מעבר לכל השיטות המוכרות של הגדרת קהל יעד והגדלתו, מומלץ גם לנסות שיטות אחרות כמו רימרקטינג, שהיא למעשה שיטה שמאפשרת לכם לחשוף את המודעה הפרסומית לאנשים שביקרו בדף שלכם או אפילו לרשימות תפוצה. כמו כן, ניתן להגדיר קהל יעד בעל התנהגות מסוימת. למשל, כאלה שעורכים קניות באינטרנט על בסיס יומי או בעלי תחומי עניין בקהילות מסוימות.
    • 20. פרסום מודעות דרך מנהל המודעות או באמצעות קידום ממומן – מה עדיף?

      פרסום ממומן בפסייבוק מתאפשר באמצעות מספר דרכים שונות שלכל אחת מהן יתרונות וחסרונות משלה. ברוב המקרים, מומלץ לנהל את מהלכי הפרסום בפייסבוק באמצעות מנהל המודעות וליהנות גם מכל היתרונות הנלווים לפרסום בפייסבוק כגון:

      • פרסום ממוקד לקהלי יעד מפולחים
      • רימרקטינג
      • אפשרות לרשימות תפוצה וכדומה
      • עלויות הפרסום הנמוכות בהשוואה לכל כלי פרסום אחר בפייסבוק.
    • 21. הוסיפו פיקסל פייסבוק למעקב

      פיקסל זה החליף לפני מספר חודשים את הפיקסל הקודם אשר היה מיועד למטרות מעקב אחר המרות ממודעות הפרסום בפייסבוק. הפיקסל החדש הוא למעשה פיקסל העוקב אחר הפעילות בעמוד העסקי שלכם והוא מספק לכם נתונים שונים למדידת פעולות שונות אותן אתם מבצעים בעמוד.
    • 22. מתי תדעו שמודעת הפרסום שלכם עובדת?

      לרשת האינטרנט בכלל ולרשת הפייסבוק בפרט זמנים משלה ולכן מומלץ לתת למודעת הפרסום שלכם “לרוץ” מספר ימים על מנת לבחון את ביצועיה ולשקול האם להחליף בה את התמונה, המסר וכדומה.
      ברוב המקרים, מומלץ לתת למודעה לרוץ לפרק זמן של 48 שעות ולאחריו לבדוק את ביצועיה בהתאם לתוצאות ההקלקה. מודעה טובה שעובדת עבורכם היא מודעה הזוכה לכמות גדולה של הקלקות וזאת בהנחה שהמודעה איננה מיועדת לצרכי חשיפה אלא לצרכי יצירת לידים מלקוחות פוטנציאלים.
      יחד עם זאת, לא מומלץ להחליף את המודעה מספר שעות לאחר עלייתה לאוויר אלא לתת לה לרוץ (יומיים לפחות) על מנת לבחון את ביצועיה. במידה ולאחר 48 שעות המודעה איננה זוכה למינימום של 4% הקלקות מסך כל החשיפה, ניתן לשקול להחליף אותה בנוסח אחר או לשדרג אותה באמצעות שינוי המסר או התמונה ובאופן כללי יש תמיד לרענן.הפרסום בפייסבוק נחשב לאחד מערוצי השיווק המשתלמים ביותר לעסקים ולאנשי ציבור, ומאפשר להם חשיפה משמעותית מול קהל רחב. קמפיין בפייסבוק הוא מאתגר ומורכב ממגוון רחב של תחומים שיש ללמוד ולהבין לעומק, כמו את הרשת החברתית עצמה. על כן, חשוב מאוד לפנות לאנשי מקצוע שמבינים בפרסום בפייסבוק ובכך להגדיל את הפוטנציאל הכרוך בפרסום זה.למעשה, הפרסום בפייסבוק הוא אלמנט שחובה לקיימו בכל בית עסק או חברה ויכול לא רק להגדיל את המכירות, אלא לחשוף את החברה לקהל בינלאומי, לאפשר לה לקבל פידבקים על מוצרים שונים ולקבל הבנה טובה יותר לגבי הלקוחות הפוטנציאליים של העסק, של השירות או של המוצר. על כן, פרסום בפייסבוק הוא חשוב מאין כמוהו ויש לבצעו בצורה מקצועית ובהשקעה מרבית.

    ממה מורכב
    הפרסום בפייסבוק?

    ההיבטים העיקריים שפרסום בפייסבוק כוללים, בנייה של תכנית שיווקית, התאמה והבנה של קהל היעד, ניהול תוכן, פתיחת דף עסקי, לבסוף ניהול של קמפיין ממומן.

    שלב א- בניית תכנית שיווקית לפייסבוק

    היא תהיה בנויה גם מפרסום ממומן וגם מניהול הדף ומהגברת הנוכחות ברשת.
    ניתן לעשות זאת על ידי אנשי מקצוע ועל ידי הצבת המטרות שלשמן נוסד הקמפיין. התכנית השיווקית תכלול הגדלה של קהל היעד והבאת יותר לקוחות להתעניין ולרכוש מוצרים. כמו כן, התכנית תכלול ניהול של תוכן בדף בצורה שתתאים למטרות הקמפיין.

    שלב ב- הבנת קהל היעד

    אחת המטרות החשובות ביותר בפרסום בפייסבוק היא להבין מי קהל היעד של המוצר או של החברה שאתם מפרסמים ובאילו דרכים מגיעים לקהל זה. ברגע שמתמקדים בקבוצה מסוימת ניתן להגדיר שזו קבוצת היעד בקמפיין הממומן בפייסבוק וניתן גם להשתמש בדרכים אחרות כדי להביא כמה שיותר מתעניינים שיתאימו לקהל היעד הרצוי.

    שלב ג - ניהול תוכן בדף

    ניהול התוכן בדף העסקי הוא חשוב מאין כמוהו להצלחה של קמפיין השיווק, מפני שפייסבוק מאפשר לכם חשיפה, אבל אתם תצטרכו להחליט לאיזה תוכן קהל הגולשים ייחשף. על כן, חשוב מאוד לנהל תוכן אמיתי ושימושי בדף שלכם, אשר יתאים להלך הרוח של הרשת החברתית ויביא את הגולשים לא רק להיחשף אליכם אלא גם להשתמש בשירות שאתם מציעים.

    אם במקרה התוכן שהעסק שלכם מייצר מורכב בעיקר מתמונות שווה לכם לחקור לגבי פרסום באינסטגרם כאן.

    שלב ד - פתיחת דף עסקי

    על מנת שאפשר יהיה לשווק באמצעות הפייסבוק כדאי לפתוח דף עסקי מותאם לכך.
    מומלץ לעשות זאת ולא להישאר עם הפרופיל האישי שלכם, מכיוון שלדף העסקי יש אפשרויות טובות יותר להגדלה של קהל הלקוחות ולניהול של קמפיין עסקי בפייסבוק.
    הדף העסקי צריך להיות ממותג בצורה מסוימת שתתאים להלכי הקמפיין האמור, ולהכיל תוכן אמיתי, איכותי ושימושי עבור הגולשים.

    שלב ה - ניהול קמפיין ממומן

    לבסוף ניתן לבצע קמפיין פרסום ממומן בפייסבוק. הוא גם אחת מאבני היסוד של שיווק באינטרנט בכלל ושיווק בפייסבוק בפרט. ניהול קמפיין שכזה מאפשר להגדיל את המכירות, לגרום לחשיפה משמעותית לקהל לקוחות מוגדר או מגוון וליצור עניין סביב המוצר שלכם.

    הכלים שבהם פייסבוק משתמשת כדי לאפשר לכם לפרסם הם מצוינים ומרובים, ועל ידי שימוש בהם ניתן יהיה לנהל קמפיין פייסבוק ממומן מוצלח.

    מהן הסיבות העיקריות
    לפרסום ממומן בפייסבוק?

    פרסום ממומן בפייסבוק נחשב לערוץ שיווק מצוין עבור כל חברה וכל בית עסק ונחשב לאחד מאמצעי השיווק הכי פופולאריים, יחד עם פרסום במנוע החיפוש Google.

    עם זאת, חשוב לבצע פרסום ממומן בצורה מקצועית שתוציא לפועל את היתרונות הגדולים של הפייסבוק ושל הפרסום הממומן בו, ולא תהפוך את השיווק ברשת זו לצעד בלתי יעיל.


    הסיבות העיקריות לבחור פרסום ממומן בפייסבוק קשורות לעלות הנמוכה, להתאמה הממוקדת לקהל היעד ולהרחבה של קהל הלקוחות הפוטנציאלים.

    • מחיר – כאשר בוחנים מחירים של אמצעי שיווק, ניתן למצוא שהפרסום הממומן בפייסבוק נחשב לערוץ פרסום שעלותו נמוכה יחסית, בוודאי בהשוואה לתועלת שניתן להפיק ממנו. העלות הנמוכה היא בולטת במיוחד כאשר משווים זאת לערוצי שיווק אחרים, ולכן הפרסום בפייסבוק יכול להיות משתלם במיוחד לבתי עסק בעלי תקציבי פרסום נמוכים ולכל מי שמנסה לקדם את עצמו באינטרנט.
    • קהל יעד – הפרסום הממומן בפייסבוק מאפשר להגדיל את קהל היעד על ידי חשיפה משמעותית רחבה של הפוסטים הממומנים להמוני גולשים מדי יום. למעשה, פייסבוק מאפשרת למקד את מודעת הפרסום הממומנת לקהל יעד לפי מגדר, גיל, תחומי עניין, מצב משפחתי ועוד קריטריונים רבים שיכולים לסייע לכם להגיע בדיוק אל הלקוחות שיתעניינו במוצר שלכם. כמו כן, הפרסום הממומן בפייסבוק מתאים להגיע לאנשים שאינם מחפשים מידע ב-Google, אלא רק בפייסבוק, עקב שיקולים כאלה ואחרים.
    • שינויים באופן רציף – הקמפיין הממומן בפייסבוק מאפשר לכם לשנות אותו בכל רגע נתון, ולמעשה – להגיב בהתאם לנתונים שעולים מהקמפיין.
      אם הפרסום מצליח והחשיפה למה שאתם מפרסמים עולה – ניתן להמשיך בקמפיין. לעומת זאת, אם אינכם מרוצים או שאתם מקבלים תגובות כאלו ואחרות מהגולשים, תוכלו לשנות את הקמפיין בהתאם ולהתאים את עצמכם לתגובות העולות מהשטח בזמן אמת. דבר זה הנו חסר תקדים במונחים של קמפיין פרסום, ומתאפשר לכם בזכות פייסבוק והפרסום הממומן בה.

    למי זה מתאים?

    פרסום בפייסבוק יכול להתאים לכל מי שיש ברשותו משהו להציע לקהל של לקוחות, וזה כולל אנשי ציבור, ידוענים , בתי עסק קטנים, בינונים או גדולים, חברות המשווקות מוצרים, שירותים ומותגים שונים, אתרי אינטרנט, ואף תנועות חברתיות ופוליטיות.

     

    • איש ציבור – די להסתכל בדפי הפייסבוק של אנשי ציבור כדי להבין שפעילות זו חשובה מאין כמוה לניהול מוניטין של איש הציבור. למעשה, דף פייסבוק עסקי וייצוגי הוא כבר מרכיב חובה לכל איש ציבור, ואף יכול להועיל לו ולשפר את הייצוג שלו בחברה. אם הדף מנוהל כמו שצריך, הקמפיין בפייסבוק יתרום לאיש הציבור ואף יגדיל את העשייה החיובית שלו ואת הרושם הטוב שישאיר על הבוחרים.
    • חברה – כל החברות הקיימות במשק יוכלו ליהנות מהיתרונות שיש לדף פייסבוק עסקי להציע, כולל קמפיינים ממומנים וניהול תכנים. גם אם החברה כבר מוכרת וידועה, ניתן יהיה באמצעות הפייסבוק לעדכן על מבצעים, על מוצרים חדשים, על מיתוג מחדש של החברה וכן הלאה, ולהשאיר את החוזק של החברה כל הזמן במודעות של הגולשים. דף הפייסבוק טוב גם לצורך קיום תקשורת עם הלקוחות, מה שיכול לתרום רבות במרבית הפעמים.
    • בית עסק – עסקים קטנים ובינוניים יוכלו למצוא בקמפיין פרסום בפייסבוק את קרש הקפיצה שלהם. למעשה, הפלטפורמה הזו מושלמת עבור עסקים אלה ומעניקה להם חשיפה שלא היו זוכים לה בדרכים אחרות וקיום קשר ישיר עם לקוחות חדשים.
      ניתן למצוא כיום המון עסקים קטנים ובינוניים שהתחילו בקטן בפייסבוק ובאמצעותו צמחו וגדלו בצורה משמעותית.
    • מוצרמותג – ניתן לפתוח קמפיין פרסום בפייסבוק גם למוצרים ולא רק לחברות ולבתי עסק. כיום רשת פייסבוק מאפשרת לפתוח דף עסקי למוצר כלשהו ולקדם אותו בצורה ממומנת ו שייחשף למגוון רחב של לקוחות פוטנציאליים. קמפיין של מוצר בפייסבוק, בשונה מקמפיין של חברה או של עסק, יכול להיות משתלם ואפקטיבי מאוד בזכות היכולת להגיע לקהל יע ממוקד ומוגדר.
    • תנועה חברתית – גם לתנועות חברתיות חפות מאינטרס כלכלי יש צורך בהקמה של קמפיין פרסום ממומן בפייסבוק. למעשה, כאשר פייסבוק רק החלה להיות רשת חברתית בינלאומית, היא יצרה לא מעט גלי התעוררות חברתית ואף מספר מהפכות שניתן לייחס את ההיווצרות שלהן לרחשים שעלו בפייסבוק והתגבשו לכדי מחאה או פעולה ציבורית. על כן, קמפיין בפייסבוק יכול להביא חשיפה לתנועה החברתית המתהווה, לגייס תומכים, לפרסם מועדים של אירועים וכנסים וכן לעורר מודעות לרעיונות של התנועה.

     

    חדשות אחרונות מפייסבוק

     

    שיפורים בכלי המדידה והאנליטיקה: פייסבוק המשיכה לשפר את כלי המדידה והאנליטיקה שלה, מספקת למפרסמים תובנות מעמיקות יותר על ביצועי הקמפיינים שלהם ועל התנהגות הקהל.

    דגש על פרסונליזציה ואינטראקטיביות: פייסבוק מעודדת יותר שימוש בפרסום אינטראקטיבי ומותאם אישית, כמו סקרים, משחקים קטנים במודעות, ומודעות המגיבות לאינטראקציות של המשתמש.

    התמודדות עם שינויי פרטיות: בעקבות שינויים בפרטיות, כמו עדכון iOS של Apple שהגביל מעקב, פייסבוק פיתחה כלים חדשים למפרסמים להתמודד עם אתגרי המעקב והמדידה.

    שיפורים במסחר אלקטרוני: פייסבוק הרחיבה את יכולות המסחר האלקטרוני שלה, כולל שיפורים ב-Facebook Shops ואפשרויות חדשות לפרסום מוצרים ישירות בפלטפורמה.

    התמקדות בפרסום בוידאו קצר: בעקבות ההצלחה של TikTok, פייסבוק הגבירה את הדגש על Reels – פורמט הוידאו הקצר שלה. יש כעת אפשרויות פרסום מורחבות עבור Reels, המאפשרות למפרסמים להגיע לקהלים באמצעות תוכן וידאו קצר ומעניין.

    שיפורים בפרסום מבוסס AI: פייסבוק המשיכה לשפר את יכולות הפרסום המבוססות על בינה מלאכותית שלה. זה כולל שיפורים בטרגוט קהלים, אופטימיזציה אוטומטית של קמפיינים, והתאמה אישית יותר של מודעות.

    פלטפורמת Meta Business Suite: Meta (החברה האם של פייסבוק) השיקה את Meta Business Suite כפלטפורמה מאוחדת לניהול עסקים בפייסבוק, אינסטגרם ו-WhatsApp. זה מאפשר לעסקים לנהל את הנוכחות שלהם ברשתות החברתיות ממקום אחד, כולל פרסום תוכן, ניהול הודעות ומעקב אחר ביצועים.

    חשוב לזכור שתחום הפרסום הדיגיטלי מתפתח במהירות, ומומלץ תמיד לבדוק את המקורות הרשמיים של פייסבוק לקבלת המידע העדכני ביותר על אפשרויות הפרסום והכלים החדשים.

     

    איזה אפיק שיווק דיגיטלי
    הכי מתאים לי?

    ריבוי ערוצי השיווק (פלטפורמות) בדיגיטל, מצריך תכנון מקדים בנוגע לבחירת אפיקי השיווק בהם ייעשה שימוש במסגרת הפעילות השיווקית, כאשר התאמת האפיק השיווקי חייבת להיעשות בהתאם לתכנון מקדים במסגרתו מושם דגש על מאפייני המוצר/שירות אותו אתם משווקים, גובה התקציב העומד לרשותכם ומטרותיה ויעדיה של התכנית השיווקית לטווח הקצר – בינוני ולטווח הארוך, תוך מחשבה על יצירת מותג מוביל בתחומו.

    למה דווקא
    אימוג׳ו שיווק דיגיטלי?

    הבחירה שלכם בנו, תאפשר לכל אחד ואחת מכם, להבטיח לעצמו מספר יתרונות שירות משמעותיים באמצעותם ביססנו את מעמדנו המקצועי כאחת מסוכנויות הדיגיטל המובילות בתחומן.

    היתרונות של
    השיווק הדיגיטלי

    הכול ניתן למדידה – אחד מהיתרונות המרכזיים של השיווק הדיגיטלי בא לידי ביטוי ביכולות המדידה של כל פעילות שיווקית ברשת. יתרון משמועתי זה מאפשר לכם להיחשף בכל רגע נתון למגוון רחב של נתונים מספריים היודעים לספק "תמונת מצב" עדכנית על הפעילות.

    איך אנו מאתרים לקוחות
    ללקוחות שלנו

    אנו עושים הכול על מנת להכיר טוב יותר את הלקוחות אותם אנו רוצים לאתר עבור הלקוחות שלנו ולצורך כך אנו מרכיבים "פרופיל לקוח" המבוסס בין היתר על יכולות הפילוח הבאות: מין וטווח גיל, אזור גיאוגרפי, סטטוס משפחתי, סטטוס תעסוקתי, השכלה, תחומי עניין, הרגלי גלישה ברשת, סגנון חיים ועוד.

    לצפייה במאמרים נוספים

    שאלות נפוצות

    כמה כסף צריך לפרסום בפייסבוק?

    פרסום בפייסבוק עובד בדרך כלל וברוב הקמפיינים על שיטת Pay Per Impression מה שאומר שהתשלום מתבצע על כל 1000 חשיפות של המודעה.

    החוכמה היא להתאים את התקציב שיש לנו לכמות החשיפות שאותה אנחנו רוצים לקבל למודעה. אם נבקש מפייסבוק להציג את המודעה למליון איש, אך נהיה מסוגלים לשלם תקציב נמוך מן הסתם שהמודעה לא באמת תוצג למליון איש והמספר יהיה נמוך משמעותית מכך.

    לכן, לפני כל קמפיין שאנו נקים, אנו נבצע חישוב בהתאם לתקציב של הלקוח ונדע מראש (פחות או יותר) כמה חשיפות נקבל וכמה כסף ינוצל מתוך התקציב המיועד.

    איזה סוגי קמפיינים הכי טובים בפייסבוק?

    כל קמפייןפרסום  פייסבוק הוא מיוחד בפני עצמו, ומיועד לסוג אחר של לקוח עם סוג אחר של מטרה שאותה הוא רוצה להשיג מהקמפיין.

    האם אפשר לקבל לידים ישירות בפייסבוק?

    בהחלט כן – בפייסבוק ישנם סוגי קמפיינים שמכילים בתוכם טופס לידים מכוון שהמשתמשים יכולים למלא אונליין בפייסבוק. כך, לאחר מילוי, הטופס מגיע ישירות אל המפרסם בלי צורך להעביר את המשתמש לאתר חיצוני.

    דילוג לתוכן
    רוצה לשוחח תחזרו אליי פנייה בוואטסאפ