מזל טוב, הגשמת את החלום של אמא. הוסמכת כעורך דין במדינת ישראל ואלא אם כן החלטת להצטרף כשכיר לאחד המשרדים, אתה עכשיו מתמודד באחת הזירות התחרותיות ביותר מבחינת גיוס לקוחות.

קידום אתרים לעורכי דין כולנו יודעים שבמדינה שלנו, היצע השירותים המשפטיים עולה על הביקוש. עובדה זו גורמת לכך שלא מעט עורכי דין (מה גם שמצטרפים אליהם עוד ועוד כל שנה), מוצאים עצמם במצב שבו לוח השנה שלהם פנוי מדי, והעיסוק המרכזי שלהם עובר מפעילות משפטית מקצועית לפעילות פיתוח עסקי וסגירת הלקוח הבא.

אימוג'ו כאן כדי לעזור. אנחנו מתמחים בשיווק דיגיטלי וקידום אתרים לעורכי דין. את לקוחותינו אפשר למצוא בראש תוצאות החיפוש בגוגל בביטויים כמו "עורך דין תעבורה", "נהיגה בשכרות", "עורך דין הוצאה לפועל", "עורך דין נזיקין" ועוד. למען האמת, כנראה שלמאמר הזה הגעת כי הקלדת בגוגל את הביטוי "קידום לעורכי דין" או ביטוי דומה.

ניגש ישר לעניין, במאמר למטה נסקור בקווים כלליים איך כל עורך דין יכול לייצר משרד פעיל שמגייס פניות כמעט על אוטומאט דרך האינטרנט, ומאפשר לעורך הדין להתרכז אך ורק בעבודה שהוא באמת מעוניין לעשות.

 

בשביל מה נועד קידום באינטרנט?

קידום באינטרנט נועד על מנת לאפשר לכל עסק או בעל מקצוע, כדוגמת עורך דין, לבלוט מעל המתחרים שלו בתוצאות החיפוש. כפי שצוין למעלה, ברור לכולנו שיש עשרות אלפי עורכי דין פעילים בישראל ומצד שני, ישנן רק 10 תוצאות חיפוש בעמוד הראשון של גוגל. אדם שמחפש שירות משפטי מסוים, סביר שיתחיל את החיפוש שלו בגוגל.

כל עורך דין שאינו נמצא בעמוד הראשון (וכנראה גם בתוצאות הראשונות), הוא בלתי נראה לאותו לקוח פוטנציאלי. כאן אנחנו נכנסים תמונה.

קידום אתרים לעורכי דין

זקוקים לכלים לקידום האתר?

איך אנחנו יכולים לעזור? שאלה מצוינת!

קיימים מספר ערוצי שיווק עיקריים באינטרנט עבור בעלי עסקים, ועורכי דין בפרט. הפלטפורמות הללו מתחלקות לשני סוגים – מנועי חיפוש ורשתות חברתיות:

1. קידום אורגני בגוגל – היתרונות של קידום עורכי דין בצורה אורגנית בגוגל ברורים. מיליוני משתמשים גולשים בגוגל מדי יום.

מי שלא נמצא שם, לא קיים. מצד שני, מדובר גם בהזדמנות כי את החשיפה הפוטנציאלית הזו תוכלו לרתום לטובת המשרד שלכם באמצעות קידום אורגני!

קידום אתרים אורגני בגוגל מאפשר לאותו עורך דין לקדם את עצמו באינטרנט בהתאם למילות המפתח הרלוונטיות עבורו ועבור לקוחותיו הפוטנציאלים.

הרציונל פשוט – ככל שהאתר מקודם יותר, כך הוא יופיע גבוה יותר מבין תוצאות החיפוש במילת המפתח הספציפית.

לדוגמא, במידה והאתר שלך מקודם בצורה טובה, אדם שיחפש את מילת המפתח "עורך דין מעצרים", ימצא את האתר שלך בתוצאות הראשונות.

ידוע כי בעולם קידום האתרים תנועה אורגנית היא התנועה האיכותית ביותר.

גולשים שמגיעים דרך מנוע החיפוש (ולא דרך מודעות) הם אלה שסוגרים עסקה במהירות ובתעריפים הגבוהים ביותר.

2. קידום ממומן בגוגל – המשלים של הקידום האורגני, הוא הקידום הממומן. היתרון הגדול של קידום ממומן היא יכולת לשלוט בדיוק בכמות התנועה שנכנסת לך לאתר מאותן מודעות ממומנות.

מודל התשלום הוא עבור כל קליק, כך שכמפרסם אתה משלם רק על גולשים שלחצו על המודעה שלך.

מודעות ממומנות מוצגות תמיד בראש עמוד תוצאות החיפוש, מעל התוצאות האורגניות. קידום ממומן היא דרך מאוד אפקטיבית להגיע בצורה מהירה לקהל רלוונטי.

3. קידום ממומן בפייסבוק – כולם מכירים את פייסבוק, הרשת החברתית הגדולה בעולם.

לא כולם יודעים עד כמה היא יכולה להיות יעילה ושימושית לצורך קידום עורך דין.

פייסבוק מאפשרת לכל אדם לקדם את העסק שלו בתשלום, ובכמה שלבים פשוטים להגיע לקהל היעד.

אחד היתרונות בקידום ממומן בפייסבוק היא האופציה לטרגט קהל יעד ספציפי מאוד, על מנת למקסם את התוצאות של תקציב השיווק שהושקע בפלטפורמה.

4. פרסום באמצעות מערכות תוכן שיווקי ממומן – טאבולה ו-אאוטברין הן מערכות פרסום מתקדמות המאפשרות לכם לפרסם תכנים מקצועיים בתחום המשפט הרלוונטי לכם בכל אתרי החדשות הגדולים והמובילים בישראל.

5. פרסום באתרי אינדקס – בדומה לכל תחום מקצועי אחר, גם בתחום עריכת הדין תוכלו למצוא היצע הולך וגדל של אתרי אינדקס בהם תוכלו לפרסם מידע כללי או מורחב אודות פועלכם בענף עריכת הדין.

באתרי האינדקס תוכלו למצוא חבילות פרסום שונות המאפשרות לכם לקחת חלק פעיל בעולמות התוכן של האתר וזאת באמצעות הזנת תכנים מקצועיים בתחום העיסוק המשפטי הרלוונטי לכם.

חלק גדול מאתרי האינדקס בתחום המשפטי נהנים מפעולות קידום מואצות במנועי החיפוש ולכן מומלץ להימצא בהם גם במקרים בהם אתם מקיימים הליכי קידום ממומן ו/או אורגני לאתר הבית שלכם.

6. קידום בעזרת קישורים – קישורים (לינקים) המובילים לאתר הבית שלכם הם ללא ספק אמצעי יעיל ואיכותי לקידום האתר.

ככל שהקישורים יוצאים מאתרים מובילים כך האפקטיביות שלהם עולה והם יכולים לספק לכם טראפיק (תנועת גולשים) איכותית לאתר. לפיכך, אנו ממליצים לכם לפרסם כמה שיותר באתרי פורומים ובלוג העוסקים בתחום המשפטי ולצרף לינק (קישור) לאתרכם בכל אתר אליו אתם מעלים בלוג מקצועי ו/או משתתפים בפורום מקצועי בתחום המשפטי הרלוונטי לפועלכם.

כמו כן, אנו ממליצים לכם לפרסם מידע כללי אודות פועלכם באתרי אינדקס חינמיים שונים בהם עומדת לרשותכם האפשרות לעשות כן.

7. אופטימיזציה לקוד ותוכן האתר – על מנת ליהנות מהליכי קידום אופטימאליים, כלומר כאלו המשיגים עבורכם תוצאות קידום איכותיות בהתאם למילות וביטוי המפתח הרלוונטיים לכם, אנו ממליצים לכם לבצע פעולת אופטימיזציה מקדימה לכל מהלכי הקידום במנועי החיפוש.

פעולה זו נועדה לאפשר לרובוטים של גוגל (או כל מנוע חיפוש אחר) לסרוק את עמודי התוכן של אתר הבית שלכם בצורה המיטבית ביותר ולהציג אותם בפני הגולשים המבצעים פעולת חיפוש בהתאם למילות וביטוי המפתח אותם הגדרתם.

פעולת האופטימיזציה מתייחסת גם לקוד האתר וגם לאופן בו מילות/ביטוי המפתח מופיעים במערכות האתר, לרבות, שורת הטייטל, שורות הדיסקריפשן וכותרות העמוד.

את פעולות האופטימיזציה מומלץ ברוב המקרים ליישם עוד בשלבי תכנון ובניית האתר וזאת באמצעות מעורבותה של חברת הקידום עוד בשלבים המקדימים של בניית האתר. יחד עם זאת, את פעולת האופטימיזציה ניתן ליישם גם לאחר שהאתר עלה לרשת.

8. מחקר מילות מפתח – על מנת להבטיח לעצמכם הליך קידום אופטימאלי, חשוב שחברת הקידום שאת שירותיה שכרתם לצורך ניהול פעולות הקידום ברשת, תבצע עבורכם מחקר מקיף אודות מילות וביטוי המפתח הרלוונטיים לצורכי קידום אתריכם.

תחום מילות המפתח הוא אחד מאבני היסוד בכל הנוגע לפעולות קידום ממומנות ופעולות קידום אורגני ברשת האינטרנט ולכן חשיבותו של המחקר המקדים לצרכי איתור מילות המפתח הרלוונטיות בעבורכם הינה רבה וגדולה ותוצאותיה עלולות להשפיע על כך מהלכי הקידום.

9. הכירו את המתחרים – תחום עריכת הדין הוא אחד מהתחומים התחרותיים ביותר בכל הנוגע לפעולות קידום במנועי החיפוש ולכן קיימת חשיבות רבה לכך שתעקבו אחר פעילותם של המתחרים הישירים שלכם בכל הנוגע לפעילותם השיווקית ברשתות החברתיות ומנועי החיפוש.

הקפידו לבקר באופן תכוף ותדיר באתרי המתחרים, עקבו אחר עולמות התוכן המופיעים באתריהם ובעמודים העסקיים שלהם ברשתות החברתיות, נסו לאפיין את החוזקות אל מול החסרונות שלהם מולכם ובצעו התאמות נדרשות בעמודי התוכן השונים באתריכם.

אבל איך אדע בוחרים באיזה ערוץ לפעול?

לפני שמתחילים תהליך כזה, חשוב להבין מהן המטרות העסקיות של המשרד. האם אנחנו רוצים לגייס הרבה לקוחות עכשיו?

האם אנחנו רוצים לייצר תהליך שמכניס כמות מסוימת של לקוחות חדשים כל חודש במשך כמה שנים?

את ההחלטה באיזה ערוץ(ים) לפעול, באיזו עצימות ובאיזו תקופת זמן מקבלים בדרך כלל ביחד עם סוכנות הדיגיטל שמטפלת בפרויקט.

יש לנו ניסיון עם כל פלטפורמה קיימת, ונשמח לחלוק אתכם את התובנות שצברנו עם כל אחד מהערוצים.

מספר מילים על חשיבותו של עולם התוכן באתרי עו"ד

לפני שנמשיך להציג בפניכם כלים נוספים לקידום אתרי עו"ד במרחבי הרשת, אנו רוצים להסב את תשומת ליבכם לאחד מהנושאים המרכזיים ביותר בעולמות השיווק הדיגיטלי והוא: נושא התוכן וחשיבותו.

תוכן באתרי עורך דין

כידוע, כל פעולות החיפוש במנועי החיפוש מבוססות על שאילתות חיפוש בהן נעשה שימוש במילות וביטוי מפתח הקשורים לתחום עולמות התוכן הנדרשים על ידי הגולש/ת.

מחקרים שונים בתחום הגלישה מעידים על כך שכל גולש/ת מקדיש פרק זמן מוקצב מראש מרגע הגיעו לאתר מסוים עד לקבלת החלטה מודעת מצידו האם להמשיך בפעולות גלישה באותו אתר ו/או לנטוש את האתר.

פרק זמן לקבלת ההחלטה נע בממוצע בין שלוש ל-7 שניות!!! ולכן קיימת חשיבות רבה לשני נושאים מרכזיים הקשורים לעולם התוכן של האתר:

  1. נראות האתר
  2. עולמות התוכן המופיעים באתר

על מנת להגדיל את משך השהייה של הגולש באתריכם, אנו ממליצים לכם ליישם את הפעולות הבאות:

  • מערכת חיפוש – הטמיעו באתר הבית שלכם מערכת חיפוש פנימית אשר תאפשר לגולש למצוא במהירות וביעילות את המידע הרלוונטי לו.
  • תוכן ענייני – הקפידו שהתוכן הכללי באתר ינוסח בצורה עניינית וברורה לגולש הממוצע –הימנעו משימוש מוגבר ב"שפה משפטית" ובמקום "העתקה" של סעיפי חוק הבליטו את התועלות המוענקות לגולש בעצם ההיוועצות המשפטית עימכם.
  • תמונות וסרטונים – שלבו בעמודי האתר תמונות וסרטוני וידאו הרלוונטיים לנושא תוכן העמוד – הקפידו לעשות שימוש בסרטונים ותמונות בעלות איכות מקסימאלית להצגה מיטבית בכל אמצעי הגלישה האפשריים (ממסך קטן למסך גדול).
  • רספונסיביות – הקפידו לבצע התאמה רספונסיבית של כל עמודי האתר לכל אמצעי הגלישה הקיימים – כיום מחצית מתנועת הגולשים ברשת מיושמת באמצעות מכשירי גלישה ניידים (טלפונים חכמים ומחשבי לוח) ולכן קיימת חשיבות מרבית להתאמת תכני האתר ונראות האתר לכל מכשירי הגלישה האפשריים, לרבות, מחשבים נייחים וניידים, טלפונים חכמים, מחשבי לוח ואפילו טלוויזיות חכמות.
  • סיפורי הצלחה ותקדימים משפטיים – הקדישו שטח נכבד באתר לתיאור עבודתכם המוצלחת ואל תהססו לספר בהרחבה על כל תקדים משפטי אותו ייצרתם עבור לקוח/ה כזה או אחר שלכם. מטעמי חיסיון משפטי וצנעת הפרט חשוב להעלים פרטים מזהים אודות המיוצג/ת אך באותה נשימה חשוב להבליט תקדימים משפטיים והצלחות משפטיות הרשומים על שמכם.
  • מאמרים מקצועיים בעלי ערך מוסף לגולש – מעבר לעמודי התוכן בהם אתם מפרטים אודות השירותים המשפטיים המוצעים על ידיכם, אנו ממליצים לכם לשלב בעולמות התוכן של האתר כמות גדולה ונרחבת ככל הניתן של מאמרים מקצועיים המעניקים ערך מוסף לכל גולש. נושאי המאמרים בתחום עריכת הדין חייבת להיות רלוונטית לשירותים המשפטיים המוצעים על ידיכם.
  • מדריכים מקצועיים – לצד המאמרים המקצועיים אנו ממליצים לכם לשבץ מדריכים מקצועיים בנושאים שונים הקשורים באופן ישיר או עקיף לתחום עיסוקכם.
    בין יתר הנושאים למדריכים אלו תוכלו למצוא: המדריך המלא לרכישת דירה מקבלן/יד שנייה, המדריך המלא לניהול תביעות, המדריך המלא לניהול הליכי גירושין, המדריך המלא לעצור, המדריך המלא לנחקר באזהרה, עשה ואל תעשה בחקירת משטרה, זכויות העצור, המדריך המלא להארכות מעצר, המדריך המלא לזכות השתיקה בחקירה משטרתית ומדריכים מקצועיים נוספים המעניקים ערך מוסף לכל גולש/ת המחפש אחר מידע מקצועי וענייני בתחום המשפט השונים בהם אתם עוסקים ומתמחים.

טיפ נוסף מאיתנו: על מנת להציג בפני הגולשים מאמרים ומדריכים מקצועיים בתחום המשפטי הרלוונטי לכם, אנו ממליצים (גם לכותבים המצטיינים שביניכם) להיעזר בשירותיהם של אנשי תוכן מנוסים ומקצועיים היכולים לשפר באופן משמעותי את עולמות התוכן באתריכם.

שירותי הניסוח והעריכה של אנשי התוכן המנוסים בתחום עריכת הדין, יאפשרו גם לכם ליהנות מעולמות תוכן עשירים ורלוונטיים ובעלות נמוכה (באופן יחסי) תוכלו ליהנות מביסוס מעמדכם (בקרב הגולשים) כאתר תוכן מקצועי ומוביל בתחומו.

חשוב לדעת: שירותיהם של אנשי התוכן מיועדים גם לצרכי כתיבת תכנים ומאמרים מקצועיים באתר, גם לצרכי כתיבת מאמרי קידום משפטיים וגם לצרכי כתיבת פוסטים וכתבות תוכן שיווקיות אודותיכם ברשתות החברתיות.

בכל הנוגע לנראות האתר, אנו ממליצים לכם להיוועץ עם מעצבי WEB מנוסים ובמידת הצורך לשנות את מבנה ועיצוב האתר.

מספר מילים על ניהול דף עסקי לעורך דין בפייסבוק

פייסבוק, הרשת החברתית הגדולה והמשפיעה ביותר בעולם, יכולה להוות עבורכם "כלי עוצמתי" בכל הנוגע לגיוס לקוחות פוטנציאליים למשרד וזאת במידה ותעשו בה שימוש מושכל המותאם לצרכיהם המשפטיים של קהלי היעד הרלוונטיים עבורכם.

לצורך כך, אנו ממליצים לכם לנהל דף עסקי לפירמה הרשומה או על שמכם ו/או בה אתם עובדים ולשלב בדף פרופיל זה מגוון רחב של פוסטים וכתבות תוכן המעניקות ערך מוסף לקהל הרלוונטי עבורכם.

גם בפייסבוק אנו ממליצים לכם להעלות פוסטים מקצועיים בעלי ערך מוסף לכל גולש/ת, כאשר בחירת הנושאים לפוסט חייבת להיעשות בהתאם לתחום המשפטי בו אתם עוסקים, לדוגמא: במידה והינכם עו"ד לענייני גירושין, אנו ממליצים לכם להעלות פוסטים הקשורים לנושא כגון: מהו הליך גירושין בהסכמה ומה חשוב לדעת אודותיו.

ניהול דף עסקי לעורך דין בפייסבוק

במידה ואתם עורכי דין פליליים, אנו ממליצים לכם להעלות פוסטים הקשורים לזכויות העצור ו/או הנחקר.

שימו לב- הפוסטים בפייסבוק יכולים (ובחלק מהמקרים חייבים) להיות ארוכים ולכן אין כל מניעה להעלות פוסט בן 800 ואפילו 1000 מילה.

קהל היעד הרלוונטי עבורכם "צמא" למידע מקצועי מורחב ככל הניתן ולכן חשוב שהפוסטים המקצועיים שלכם יהיו בעלי ערך מוסף ויכילו בתוכם מידע מורחב ככל הניתן אודות הנושא עליו בחרתם לכתוב את הפוסט.

ברוב המקרים, מומלץ להעלות בין פוסט מקצועי מורחב לשניים מדי שבוע וביתר ימות השבוע להעלות עדכונים שוטפים אודות פועלכם היומיומי בהתאם לתחום עיסוקכם המשפטי, לדוגמא (במידה ואתם עוסקים בתחום דיני המקרקעין): חושבים לרכוש דירה מקבלן? זה הזמן לדעת הכול על הסכמי מכר דירה חדשה למגורים! והפנו לינק לעמוד העוסק בנושא באתרכם.

הפעילות בפייסבוק חייבת להיות דינמית ועקבית ולכן ברוב המקרים אנו ממליצים לכם לשכור את שירותיהם של חברות קידום העוסקות ומתמחות בכל הנוגע לניהול תחום ה-SOCIAL MEDIA הכולל בתוכו גם ניהול מקצועי שוטף של דפים עסקיים בפייסבוק.

מעבר לשימוש בפייסבוק, אנו ממליצים לכם לפתוח עמודי פרופיל עסקי ברשתות חברתיות נוספות דוגמת ה-לינקדאין וה-גוגל+ (הרשת החברתית של גוגל).

הפעילות השיווקית בתחום הרשתות החברתיות חייבות להיעשות על ידיכם אך ורק לאחר שלמדתם להכיר היטב את כל כלי הפרסום והשיווק העומדים לרשותכם ו/או באמצעות יועצי שיווק ופרסום העוסקים ומתמחים בתחום הרשתות החברתיות.

כך או אחרת, חשוב שהפעילות הדינמית שלכם ברשתות החברתיות תעשה מצד אחד ברמה המקצועית הגבוהה ביותר ומצד שני תפנה לקהל היעד הרלוונטי לכם באופן בלתי אמצעי ובגובה העיניים: ולכן, חשוב שהפוסטים שלכם ברשתות החברתיות יהיו מנוסחים בצורה ברורה ונהירה גם למי שלא סיים תואר במשפטים…בשביל זה הם פונים אליכם בסופו של דבר.

עוד פעולות מעשיות לקידום אתרי עו"ד

1. פתחו ערוץ יוטיוב הנושא את שמכם לצד תיאור התמחותם המקצועית (עו"ד ישראל ישראלי מומחה לדיני מקרקעין) והעלו אליו סרטונים שונים בהם אתם מציגים טיפים מעשיים הקשורים לתחום פועלכם המשפטי (לדוגמא: 5 דברים שחייבים לדעת לפני שחותמים על הסכם מכר).

את הסרטונים מומלץ לצלם במרוכז ואף לשכור את שירותיה של חברת צילום מקצועית העוסקת ומתמחה בנושא.ברוב המקרים, מומלץ לצלם את הסרטונים ברקע משרדכם ואל תהססו להיות הפרזנטורים המובילים של הסרטונים…

ערוץ יוטיוב לעורך דין

2. הפיצו דוא"ל וניוזלטרים תקופתיים לעיתונאים ואנשי חדשות העוסקים בסיקור התחום המשפטי. הפצה זו נועדה על מנת לבסס מערכת קשרי עבודה עם האנשים המשפיעים בתחום התקשורתי ובמידת הצורך הם יסתייעו בכם לצרכי העבודה השוטפת שלהם.

3. כתבו מאמרי דעה מקצועיים בתחומכם – כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של מדורים משפטיים המופיעים בכל אחד מהעיתונים המקומיים והארציים כאחד.

אל תהססו לשלוח כתבות דעה למערכות העיתונים ומעת לעת אפילו להרים טלפון או לשלוח מייל לעורכי המדורים המשפטיים ולשאול בשלומם…(תמיד טוב שתהיה לכם מערכת יחסים טובה עם העורכים).

את אותו הנ"ל מומלץ ליישם גם לאתרי אינטרנט העוסקים בסיקור מערכת המשפט בישראל.

4. הגיבו על גבי כתבות ופוסטים המתפרסמות בנושאים המשפטיים הרלוונטיים לעיסוקכם המקצועי – רשת האינטרנט מאפשרת לכם להגיב בצורה עניינית ומקצועית על כתבות ופוסטים שונים המתפרסמים בה מדי יום.

הקפידו להגיב באופן עקבי על כתבות העוסקות בעולמות המשפט הרלוונטיים לתחום עיסוקכם, כאשר בכל תגובה אותה אתם מפרסמים הקפידו לציין את שמכם המשפטי המלא ואף לצרף לינק לאתר הבית שלכם.

5. הקפידו על הזנת תכנים דינמית באתר – אף על פי שאתרי הבית שלכם נועדו לצרכי תדמית בעיקר, אנו ממליצים לכם לבצע פעולת הזנת תכנים דינמית באתר המאפשרת לכם ליהנות מפעולת קידום אורגני מטיבה יותר בגוגל ומנועי החיפוש האחרים.

כמו כן, רענון דפי התוכן באתר תאפשר לקהל לקוחות שכבר ביקר באתריכם להיחשף לעולמות תוכן חדשים ומעניינים בכל פעם מחדש ובכך תוכלו לבסס את מעמדכם האישי בקרב קהל הגולשים הרלוונטי לכם.

6. שלבו תמונות מחיי המשרד גם באתר וגם בעמוד העסקי שלכם ברשתות החברתיות – הקפידו על איכויות התמונה והקפידו לשלב טקסט קצר המתאר את התמונה במספר מילים.

מחקרים שונים בתחום הגלישה מוכיחים כי תמונות היודעות לספר סיפור זוכות ליותר תגובות מצד קהל הגולשים.

טיפים מעשיים למטרות הנעה לפעולה

עמוד הבית באתריכם הוא אחד מהעמודים המרכזיים אליו ייחשפו הגולשים ולכן חשוב שעמוד זה יכלול בתוכו מספר אלמנטים שיווקים המסוגלים להניע לפעולה, כלומר, לגרום לכל גולש/ת המבקר בעמוד ליצור עימכם קשר.

לצורך הפיכת עמודי הבית לעמודי אינטרנט "מניעים לפעולה", ריכזנו עבורכם מספר טיפים מעשיים היכולים לסייע לכם בכך:

1. הקפידו על הצבת סרטון וידאו במרכזו של עמוד הבית– סרטוני וידאו הוכחו כבר כדרך היעילה ביותר להגדלת משך זמן השהייה של הגולשים באתר ולכן אנו ממליצים לכם להציב סרטון וידאו תדמיתי אודות פועלכם כבר בעמוד הבית.

2. הציבו טפסי יצירת קשר כבר בעמוד הבית– את טפסי יצירת הקשר איתכם מקמו במקומות אסטרטגיים עוד בעמוד הבית ואל תחביאו את הטפסים הנ"ל בעמודי אינטרנט נפרדים.

את הדף העוסק בצור קשר הקדישו לפירוט מורחב אודות דרכי ההתקשרות השונות עימכם: כתובת המשרד, טלפונים/פקס/אימייל/מפת הגעה וכו'.

3. מקמו את המסר השיווקי הטוב ביותר שלכם בצידו השמאלי של עמוד הבית– מחקרים שונים בענף הפרסום הוכיחו כבר כי העין האנושית נמשכת באופן טבעי לכל המופיע בצידו השמאלי של המסך ולכן את הצד השמאלי של המסך הקדישו לטובת מסר שיווקי באמצעות משפט קצר המסכם את היתרונות והתועלות אותם אתם מעניקים לקהל הלקוחות שלכם.

4. צ'ט אונליין עם נציג וירטואלי– מערכות הצ'ט העולות ומופיעות באתרים מסוימים הן אחת מהדרכים האופטימאליות ביותר להשגת "לידים" ולכן אנו ממליצים לכם לשלב מערכות צ'ט עם נציגי המשרד (וירטואליים או אנושיים) בכל אחד מעמודי התוכן באתר, לרבות, עמוד הבית.

5. הפנייה ישירה מעמוד הבית לעמוד אודות/פרופיל חברה– קהל הגולשים המבקר באתריכם מעוניין לקבל את מלוא האינפורמציה אודותיכם ואודות הניסיון המעשי והידע המקצועי העומד לרשותכם בתחום המשפטי בו אתם עוסקים ולכן אנו ממליצים לכם להבליט את ההפניה לעמוד- האודות כבר בעמוד הבית.

בעמוד האודות אנו ממליצים לכם לתמצת מידע כללי אודות ההכשרה המקצועית שלכם (היכן למדתם והיכן ביצעתם את ההתמחות) ולפרט בהרחבה אודות השירותים המשפטיים המוצעים על ידיכם ואודות ההישגים והתקדימים המשפטיים הנזקפים לשמכם.

האם לא אוכל להצליח לשווק את עצמי לבד?

אם לפני שנות האלפיים עוד היה ויכוח על האפקטיביות של פרסום בדיגיטל לעומת פרסום בערוצים מסורתיים יותר כמו עיתונות, שילוט וטלויזיה.

כיום, אף בעל עסק לא יכול להרשות לעצמו להתעלם מהיתרונות של שיווק הדיגיטלי בפלטפורמות כמו גוגל, פייסבוק ואחרות.

אז להיות בדיגיטל חייבים, אבל איך עושים את זה? זו השאלה החשובה באמת. פגשנו לאורך הדרך מספר לא מבוטל של עורכי דין שמנסים לבצע את הקידום שלהם עצמאית.

כפי שאמרנו בתחילת המאמר, זה נראה שבלי לשים לב, אותם עורכי דין מחזיקים שני חצאי משרות – קידום האתר של עצמם, ולעסוק באמת בעריכת דין.

על מנת לקדם אתר או לבצע פעילות שיווקית בדיגיטל בצורה עצמאית, צריך ללמוד את התחום.

זה לגמרי אפשרי, אבל צריך להשקיע שנים כדי להגיע לרמה גבוהה, וגם אז כל הזמן להתעדכן ולקרוא חומרים חדשים שמתפרסמים כי אחרת נשארים מאחור.

אנחנו מציעים אלטרנטיבה טובה יותר לעורכי דין שמעוניינים בלקוחות.

תתרכזו אתם בעבודה המשפטית, ואנחנו נשתמש בידע ובניסיון שצברנו כדי לדאוג שהמשרד שלכם אף פעם לא יהיה ריק.

סוכנות פרסום דיגיטלי המתמחה בהליכי קידום אתרי עו"ד

כיצד תוכלו להבטיח לעצמכם סוכנות פרסום דיגיטלי המתמחה בהליכי קידום אתרי עו"ד?

את המאמר העוסק בקידום אתרי עורכי דין, נסכם במספר טיפים מעשיים לבחירת סוכנות פרסום דיגיטלי העוסקות ומתמחה בקידום אתרי תדמית של בעלי מקצועות חופשיים, לרבות, עורכי דין.

לצורך הבחירה בסוכנות הפרסום המובילה ביותר בתחומה אנו ממליצים לכם לבחון את זהותה בהתאם להמלצות הבאות:

1. בדקו מהו הניסיון המעשי העומד לרשותה בכל הנוגע לקידום אתרי תדמית של בעלי מקצועות חופשיים בכלל ואתרי עורכי דין בפרט.

2. בדקו מהן המחלקות המקצועיות הפועלות מטעם המשרד והאם הן מספקות לכם מענה מקצועי מורחב לכל אחד מתחומי הקידום המופיעים בכתבה: קידום ממומן בגוגל, קידום אורגני בגוגל, קידום ממומן בפייסבוק, ניהול דפים עסקיים בפייסבוק ורשתות חברתיות נוספות, פעולות אופטימיזציה, שירותי תוכן ועיצוב לאתרי תדמית, ניהול תוכן דינמי וכדומה.

3. בדקו מיהם עורכי הדין הנמנים בין לקוחות הסוכנות ואל תהססו ליצור פניה יזומה לאותם קולגות על מנת לקבל מהם חוות דעת אובייקטיבית בכל הנוגע לשביעות רצונם משירותי ועבודת הסוכנות.

4. בדקו מהי שיטת העבודה המיושמת על ידי הסוכנות והאם היא מגובה שהנפקת דו"חות ונתונים סטטיסטיים בכל הנוגע לפעולות הקידום השונות המיושמות על ידה.

5. בדקו האם שירותי הקידום המוצעים לכם על ידי הסוכנות משלבים בתוכם את כל הדרכים השונות אותם הצגנו לכם לאורך הכתבה, לרבות, תחום ה-SOCIAL MEDIA ופעולות קידום נוספות..

מעבר לכך, חשוב שתבדקו את האינטראקציה והכימיה האישית הנוצרת ביניכם לבין נציגי הסוכנת כבר בפגישת הייעוץ הראשונה.נשמע מעניין? צרו איתנו קשר ונשמח לבנות יחד אתכם אסטרטגיה שתפורה אישית עבור המשרד שלכם והמטרות העסקיות שלכם לשנה הקרובה.

כתבות אחרונות

קידום תוכן באאוטבריין וטאבולה

קידום תוכן באאוטבריין וטאבולה פרסום באאוטבריין וטאבולה הפך לאחד הכלים המרכזיים בעולם הפרסום והשיווק הדיגיטלי. אמנם לא כולם מודעים לכך והגבולות בין תוכן חדשותי ותוכן פרסומי ממשיכים להיטשטש, אך קידום באמצעות תוכן ממומן קיים היום כמעט בכל מ...

Screaming Frog (הצפרדע המצווחת) - מדריך סקרימינג פרוג למתחילים

מה זה Screaming Frog (סקרימינג פרוג)? Screaming Frog או בתרגום ישיר – הצפרדע המצווחת היא למעשה תוכנה עם זחלן (Crawler) אשר תפקידו לסרוק אתרי אינטרנט ולהוציא מהם מידע חיוני לצורך קידום בגוגל, אבל לא רק (נגיע לכך בהמשך). למי שלא מכיר, זחלן זהו סוג של ...

כל מה שרציתם (ולא רציתם) לדעת על גוגל אנליטיקס

אחד הדברים החשובים לדעת כאשר ניגשים לשיווק דיגיטלי הוא להכיר את גוגל אנליטיקס ולדעת כיצד ניתן למדוד את החזר ההשקעה (ROI). בכתבה הבאה, נכיר לכם את גוגל אנליטיקס ואם יורשה לנו, עד רמה בה תוכלו לנהל את האתר שלכם ולדעת לדלות כל פיסת מידע נדרשת ממנו וי...